99 kr. om måneden
50 kr. for 14 dage
Vælg mellem mange forskellige online grupper med yoga, meditation og åndedræts på Facebook

Betaling til mobil pay 85903 eller via  Merkur Bank 8401 1084617
Tilmelding via messenger eller mail.
Efter betaling skal du søge venskab med mig på FB og søge om at komme med i  en af de følgende grupper:

 

Artikel A.)

21 dages forløb med – “En markant indsats gør en markant forskel”.
Har du størrer ubalancer er dette forløb et godt valg. 

15 min. guidet åndedræt
15 min. guidet meditation
30 minutters guidet kropsterapeutisk yoga med
Du vil blive guidet på en rolig, pædagogisk, dyb og nede på jorden måde hvilket vil give dig filosofisk, terapeutisk og kropslig forståelse af dig selv og yogaens indvirkning.
Det kræver ingen yoga forudsætninger. 

  • Kropsterapeutisk yoga meditation åndedræt 21 dages forløb –forår  (online apr.2020) – tema forårsudrensning og faste
  • Kropsterapeutisk yoga meditation åndedræt 21 dages forløb – sommer  (juni 2020)
  • Kropsterapeutisk yoga meditation åndedræt 21 dages forløb – efterår (sep.2020)
  • Kropsterapeutisk yoga meditation åndedræt 21 dages forløb – vinter (nov.2020)

Disse 1 times sessioner kan bare noget helt specielt fordi de kommer hele vejen rundt.
Hvis du bruger en time hver morgen i 21 dage vil du mærke en markant forskel.

 

Artikel B.)
Kropsterapeutisk yoga grp. 6 sessioner af 1,5 time – januar 2021
Dette er til dig der har tid og gerne vil fordybe dig i egen healing gennem Kropsterapeutisk yoga.

Artikel C.)
3 t. online workshop i Kropslig forståelse via Kropsterapeutisk yoga.
Vil du lære noget om at læse kroppens sprog så er denne workshop interessant for dig.
Et godt supplement til din almindelige yogapraksis.

Artikel D.)
Meditation – vejen til et stille sind. Lær at meditere – 3 sessioner to korte på 15 min. og en lang på 30 min.
En go måde at starte sin praksis på.

Artikel E. og F.)
Yogaintensive – Yogatræning med omtanke – 1 times sessioner.
Grp. 1  /12 sessioner
Grp. 2 /15 sessioner
Her er der tempo og dynamik. Ikke meget forklaring. Hurtigt og effektivt. For dig som har en yogapraksis og kendskab til de gængse øvelser, så du ikke skader eller stresser dig selv.
Især godt hvis du vil slanke dig, i go form og til at mildne overgangsalder-symptomer.

 

Du kan frit bruge løs af de sessioner der er i de pågældende grupper på alle tidspunkter af dagen.

 

Yoga, meditation og åndedræt kan noget helt specielt i forhold til vores generelle sundhed – på alle plan  – fysisk, mentalt, følelsesmæssigt og spirituelt.
Især er forholdene for en stor effekt, fordelagtige mellem kl. 5-7  om morgenen og især sammen med en diæt ændring eller faste.

Det er slående hvor meget det gør. Dog er det vigtigste, at du møder dig selv i din praksis så ofte som muligt, så når du det ikke om morgenen eller hver dag, så bare så ofte som muligt.
Måske bare meditationen eller åndedrætsøvelsen. Et møde er et møde uanset hvor kort eller langt og hvor ofte. Når det bliver lettere kan man altid gå en tand dybere ved at føle en helt time.

Vil du ind under huden på dig selv – vil du ind til følelserne, så skal de fleste praktiser en time 3 gange om ugen.

Det er ingen rækkefølge, så bare gør så det passer dig. Vigtigt er at du kommer igang. Dog kan det give mening at tage de første datoer først da der ofte de første dage bliver forklarer en øvelse lidt mere grundig.

Nogle af de fordele der er ved  at  praktisere regelmæssigt er:

  • Styrket immunforsvar
  • Vægttab
  • Mindre syre i kroppen
  • Mere energi (måske i starten mindre pga udrensning, men det kommer, så tag en afspænding om eftermiddagen, en dukkert eller 10 minutters sol hilsen, så får du mere energi).
  • Giver go form
  • mildne dårlig ryg, hovedpine, overgangsalder-symptomer og andre ubalancer.